Uit het klanttevredenheidsonderzoek 2024 van LookingforBooking blijkt dat vrijwel alle respondenten zeer tevreden zijn over het zakelijk reisconcept van LookingforBooking. LookingforBooking behaalde een uitzonderlijk hoge Net Promoter Score (EU). Daarnaast is 95% van de respondenten tevreden over het klantcontact. Ook zijn onze klanten zeer te spreken over het boekingsportaal.
De Net Promoter Score (NPS) is een belangrijke methodiek om klanttevredenheid te meten. Deze score geeft aan hoe loyaal klanten zijn en hoe waarschijnlijk het is dat zij LookingforBooking Corporate Travel aanbevelen. LookingforBooking behaalt een indrukwekkende score van +74. Ter vergelijking: de gemiddelde NPS van Nederlandse hotelketens in 2024 was +47, wat de sterke positie van LookingforBooking in de markt benadrukt.
Administratieve ontzorging
Onze klanten zijn zeer te spreken over onze ‘administratieve ontzorging’. Klanten ontvangen per afgesproken periode één gespecificeerde verzamelfactuur voor alle gemaakte zakelijke reiskosten van medewerkers. Hierdoor ontvangen onze klanten geen losse facturen en bonnetjes meer en hoeven medewerkers geen geld voor te schieten om deze kosten achteraf te moeten declareren.
Gebruiksvriendelijk boekingsportaal
Daarnaast zijn onze klanten tevreden over ons gebruiksvriendelijke boekingsportaal. Steeds meer klanten boeken hun zakelijke hotelovernachtingen zelf via het voor het bedrijf ‘eigen’ ingerichte boekingsportaal van LookingforBooking. In dit volledig naar wensen van de klant in te richten boekingsportaal kunnen wereldwijd duizenden hotels eenvoudig op prijs en faciliteiten worden vergeleken. Dankzij een real-time overzicht van beschikbaarheid en prijzen in het portaal is het boekingsproces snel, overzichtelijk en eenvoudig.
Uitstekende klantenservice
Naast de hoge tevredenheid over ons boekingsportaal blijkt uit het onderzoek ook dat klanten onze administratieve ondersteuning en klantenservice bijzonder waarderen. LookingforBooking hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij zetten graag een stap extra voor onze klanten. Gelukkig komt dit ook tot uiting in de resultaten van dit klantonderzoek. Zo’n 95% van de respondenten is tevreden over het persoonlijke contact via telefoon of mail. Meer dan de helft (56%) is zelfs heel tevreden.