Bent u enthousiast over ons totaalconcept voor zakelijk reizen en wilt u weten hoe het implementatieproces eruit ziet? Dat vertellen we u graag.
Stap 1: kennismaken en wensen inventariseren
Als u interesse in LookingforBooking Corporate Travel heeft, komen wij bij u langs om kennis met u te maken en uw wensen te inventariseren. U krijgt een rondleiding door het boekingsportaal. Ook kunnen wij direct uw vragen beantwoorden.
Stap 2: implementatie
Nadat we een overeenkomst met elkaar zijn aangegaan, starten we met de implementatie van LookingforBooking Corporate Travel binnen uw organisatie. Zo inventariseren we welke medewerkers reizen, wie gebruik mag maken van het boekingsportaal, stellen we reisbudgetten in en bepalen we samen met u hoe de verzamelfactuur eruit moet zien. Indien gewenst adviseren we u over een travel policy voor uw organisatie. Bovendien customizen we het portaal met uw eigen logo en huisstijl. We zorgen dat iedereen een login krijgt met passende rechten en de juiste medewerkers toegang krijgen tot het managementportaal.
Stap 3: onboarding
Is alles naar wens ingericht? Dan verzorgen we on the job trainingen, waarbij we directie, office manager(s) en (eventueel) medewerkers uitleggen hoe het boekingsportaal werkt. Soms blijkt in deze fase dat iets nog niet helemaal handig is ingericht. We noteren dit en passen het zo snel mogelijk aan. Is iedereen klaar om van start te gaan? Dan kunnen de eerste reizen geboekt worden.
Stap 4: zakenreizen boeken
Via het speciaal voor u ontworpen boekingsportaal zoekt en vindt u wereldwijd hotels, vluchten en vliegtickets. Ook kunt u eenvoudig treintickets regelen, airport taxi’s boeken en huurauto’s reserveren. Daarbij combineren we de vergaande mogelijkheden van de techniek met de kracht van persoonlijk contact en service. Onze travel consultants regelen uw zakenreizen van A tot Z. Overigens bepaalt u zelf wie de zakenreis boekt. Dat kan uw interne office- en travel manager zijn, maar ook de zakenreiziger zelf.
Stap 5: één verzamelfactuur
LookingforBooking Corporate Travel verzamelt alle bonnetjes en facturen van vlieg- en treintickets, hotels, huurauto’s en verteringen, waarna u één overzichtelijke verzamelfactuur ontvangt met alle zakelijke reiskosten van een bepaalde periode. U bepaalt zelf hoe de factuurindeling eruit ziet, welke factuurregels u op de factuur wilt terugzien en in welk bestandsformaat (PDF, Excel, CSV, XML, etc.) u de factuur wilt ontvangen. Bovendien kunnen we de kosten voor u specificeren, bijvoorbeeld op basis van projectnaam, business unit of afdeling. Zo vereenvoudigen we ook de verwerking van de facturen en het administratieve proces als geheel.
Onze partners Referentiegesprek met klant Welten
Wilt u meer weten? Laat uw gegevens achter via onderstaand formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!